fredag 9 maj 2008

värme värme!

Åhh ljuvligt. Igår var vi ute från 10 på fm fram till 16 på em. Ser ut som jag e smutsig just på fötterna... fått streck efter dojjorna. Idag blir det ännu varmare, kanske e läge att smörja skruttan i ansiktet lite... Får se va vi hittar på idag. Vilken lekpark vi e på vill säga.


Imorrn e det dop så Leia ska me å dansa, bilder kommer att tas vill jag lova.


En bild från nu på morgonkvisten.. Så fort man drar upp kameran så möts man av denna min/pose... sötnos!


2 kommentarer:

Mikaela sa...

Hej! Såg att du är intresserad av photoshopkursen, funderar på att ha den igen den 1 juni så om du är intresserad så kan du maila mig för mer info på mikla@bostream.nu

Mikaela sa...

Nej kursen finns på en privat blogg och ett privat forum, maial mig så får du läsa och se lite mer.
Mikaela