fredag 2 januari 2009

2009..

.. snabbt går det. 2009 lär gå lika snabbt... tänk så mycket som händer. I år är det 2 födelsedagar som betyder mest för mig, nämligen mina barns. 2 stycken!! å älskar dom så att det finns inte. Oscars första födelsedag, Leias 3:dje, vi ska på semserster hela familjen senare i vår eller i höst.. får se, köket ska bli klart.





Order från en go vän.. -mer bilder. Får se om jag kan behaga.


En utav mina nya favorit bilder på ingen mindre än L.








kram på er å go fortsättning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra med bilder, men bara en?? Jag vill se renoveringen hemma, hur stor Oscar har blivit osv.. =)
Fota mera!! haha KRAM

Anonym sa...

Jag håller med Nattie mera bilder. Leia ser ut som stora damen på kortet i soffan, hon är sååååå fin längtar efter att få se mer av dem live!!! Det kommer jag vet det!!!!! Krama dem från Mommo! Thes hälsa Nattie med en kram från mig!!!!!