onsdag 14 januari 2009

ajjjj

Har lite träningsvärk efter måndagens pass. Igår vart d power yoga, helt ok faktiskt men otroligt svårt. Andas rätt, balans å en ställning efter en annan. Hund å kossa å krigare 1 å 2 osv. Men visst kan vara kul att variera träningen lite grann å kanske ta det här passet varannan vecka eller ngt. Det var klart skönt efteråt me!!

Å gissa va jag ska testa ikväll....

.. afrikansk dans... ska bli skit kul!!

Igår kväll var vi över hos grannarna härintill tillsammans med den andra grannen som jag tränar me, vi spelade buzz. Å jag säger bara vi vann många gånger. OBS spelade faktiskt tjejjer mot killar ett par ggr....

ha´re, kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt med afrikans dans!! =)KRAM Nattie

Anonym sa...

Håller med Nattie,afrikansk dans låter spännande!Du måste visa sedan *fniss*!Är lite nyfiken på yoga oxå men får för mig att jag skulle fnissa hysteriskt och dämed sabba för alla andra...Har hört att det finns yoga på Nintendo Wii,då kanske även J kan testa(för det är han väl sugen på?)
Puss Å kram Syster S :-)

Therese sa...

jo J va väldigt sugen.. men va tvungen att stanna hemma å passa barnen....ne skämt å sido. D va jätte skönt med yogan faktiskt.