tisdag 13 januari 2009

tandlös

... not anymore, kände ngt vasst i O´s mun igår. Jupps Första tanden e strax uppe.Tror att den andra bredvid e på väg upp den me. Han har varit lite "gnällig inatt".. (vaknade kl 4 å ville ha mat... ist för kl 7...) Han sover fortfarande uppe i sin säng. Har varit å lämnat L på dagis å nu sitter jag här. Kan det finnas ett snällare barn??

Gympan igår va super!! Svettades som ett djur! Vet inte villket... men ngt som svettas mycket.. Så kortköp blir d på måndag! Eftersom hela veckan e gratis, ska prova på alla pass i veckan tror jag, så jag vet villka som e ok. Ikväll blir d Yoga. Smidig, jag, näpp! Återstår att se hur d går..

Idag ska jag till bvc på 6 månaderskontroll me O. Minns inte vad det e dom ska göra.
Sen hem å ta emot leveransen från IKEA. Vårat kök!!! jipppiiii!

hörs! Nu kaffe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej lille Oscar verkar vara helt underbart snäll. Jag får kolla lilla bissingen på lö.
Blir litet avis på Dig som går på gympa, måste börja göra ngt jag med men jag tycker inte att jag orkar efter arb, sedan har jag all tid i världen att sköta om mig hoppas jag på så man får vara frisk och orka!! Måste nog snart hem till er också och kolla nya köket!! Puss och kram från Mammis