måndag 12 januari 2009

vardagen e tillbaka

lite update..

I lördags kväll vart d partaj! Allt va super skoj!! å vinet var gott..
kom hem strax före fyra tycks jag minnas... Härlig släkt har man!! Lycklig!

Igår vart det mest att ligga på soffan...Lite hurtig var jag, eller ja J rättare sagt. "kastade" upp allt som skulle upp på vinden som har samlats i hallen däruppe. Så nu blev det nästan en chock så stort som det ser ut däruppe när allt e borta.

Imorrn kommer köket levererat, spänande!! ska lägga in lite innan å efter bilder senare.

Ja just d, den här vecka så kan man prova på att gympa lite i skolan här i närheten. Tänkte kolla om det e lika bra som det var när jag tränade med gymmix i tullinge för ngt å sedan. Så ikväll mellan kl 19-20 ska jag SVETTAS!! Nu ska kilona bort! Ska kolla om svägerskan "Ca" ska me. Nu ska jag njuta av lite egen tid. L e på dagis å O sover.. En kopp kaffe å en bit morotskaka väntar...

kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad mysigt det låter med lite kaffe och kaka, nått jag bara drömmer om nu när jag går på min "diet" =)KRAAAM!!

Anonym sa...

Vilka kilon skall Du ta bort om jag får fråga?????

Du skall va som Du är gumman Puss o kram Mammis

Anonym sa...

haha, jaadu G, jag har gått upp ett par kilon sen sist vi sågs =) Och osmickrande nog sitter de på ställen jag INTE vill ha dom! =)KRAM